de vliegreis - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu de vliegreis - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

de vliegreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

14 Maart 2009 | Guatemala, Antigua

heeey allemaal!!

nou we zijn veilig en wel aangekomen hoor!
wel na een niet al te fijne reis..
hebben we afscheid genomen van onze familie en zo en dan ben je al voorbij alle beveiliging op weg naar de gate en dan kom ik erachter dat ik een ticket te weinig had, dus ik kon wel naar houston maar niet naar guatemala. ik ben dus met mathilde weer het halve vliegveld over gerend om nog een ticket te krijgen en we hadden nogal haast want we moesten al in checken...maar gelukkig toen we weer bij het begin waren kreeg ik gelijk mijn ticket zonder verdere vragen of formulieren die ik moest invullen.

de vlucht naar houston is toen verder goed gegaan. alleen op houston moesten we in een hele lange rij wachten terwijl we maar 1 uur de tijd hadden om bij de gate te komen.
en ojaa we moesten bij gate e1 zijn maar toen we daar aankwamen was er niemand...wij snel naar het bord gerend waar alle vluchten opstaan en daar stond dat de gate gewijzigd was. konden we dus weer een heel stuk terug. we waren gelukkig wel op tijd.

op de vlucht naar guatemala zaten we in een klein vliegtuigje, ik zat naast jolijn en de rest was over het vliegtuig versprijd. we zaten naast een oudere vrouw die haar hele levens verhaal aan ons begon te vertellen. was op zich wel goed voor mijn engels alleen daar heb ik in guatemala weinig aan.

toen we bijna bij guatemala city waren hadden we echt een heel mooi uitzicht met overal lichtjes en bergen en vulkanen.
op het vliegveld kwam agnes er achter dat haar koffer weg was dus dat moesten we aangeven. nu hopen dat ze het snel weer terug krijgt.

toen zijn we met een busje naar antigua gereden naar ons leuke hotelletje waar we in de guatemalteekse tijd om half 11 aankwamen. we waren dus allemaal heel moe en zijn bijna gelijk naar bed gegaan.
vanochtend moesten we dan ook om half 8 opstaan en dan heb je ook nog een bepaald persoon op de kamer liggen die snurkt!

vanochtend zijn we door antiqua gelopen en hb ik een leuk tasje gekocht!

ojaa het is hier echt super lekker weer!! 25 graden!
nu ff mijn paps en mams bellen!!

en dan naar xela onze eindbestemming!!

xxx en tot snel










  • 15 Maart 2009 - 17:44

    Lotte En De Rest:

    Heey Lon doos hoe kan je nu een ticket te kort hebben! gedraag je wel een beetje he, en niet te bruin worden he :p

  • 15 Maart 2009 - 17:50

    Vincent:

    niet eens mij bellen :( :(

  • 15 Maart 2009 - 21:41

    Jos:

    Geen oordopjes mee genomen? Slimmerik! Naja beter een zonnebril kopen met 25 graden anders stuur is wat van dat weer deze kant op wilje?

  • 16 Maart 2009 - 10:59

    Sue:

    Ondanks het zweet en ren werk(wat niet nodig was geweest...)ben je gearriveerd en dat is het belangrijkste!

    Hopp dat de reis naar Xela goed is verlopen en we zien je volgende berichtje wel weer komen.

    Geniet en plezier!

    Groetjes Sue x


  • 16 Maart 2009 - 11:29

    Agnes En Frans Uit D:

    Lonneke blijf je wel van de indianen af?Grapje wij wensen je een fijn verblijf daar en veel nieuwe ervaringen.Jij kom nog eens ergens ik ben jaloers op je.Groetjes Frans en aggie.

  • 16 Maart 2009 - 19:28

    Lonneke:

    gracias por la berichtjes!!
    ik zit nu op de taalschool en we gaan zo naar het project.
    ik ben goed aangekomen in xela wel kwam ik er helaas achter dat ik hier last heb van wagenziekte dus dat gaat nog wat worden op de terug reis!

    groetjes daar in nl en hoop voor jullie dat het daar wat beter weer word(A)
    xxx
    morgen komt een uitgerbreider verslag over mijn reis...als ik tijd heb..

  • 16 Maart 2009 - 19:45

    Jelle & Willy:

    Hoi Lonneke, moet je maar denken dat je alles nu al bijna hebt meegemaakt.
    In no time een ervaren wereld reizigster.

  • 17 Maart 2009 - 11:00

    Willy, Martin+rest:

    Duurde de reis naar Xela echt 5 uur met de auto?
    Ben benieuwd naar je volgende verslag. Hier schijnt de zon (nu scheen) Hoe bruin ben je al????

  • 17 Maart 2009 - 14:17

    Vincent & Mammie:

    naarheid heeft mammie net mijn roman verwijdert als ze 1 letter wil verwijderen (want ik PROBEER haar met de wii om te laten gaan) ze kan AL opstarten EN mijn berichten verwijderen (nu nog typen maar je hebt zelfs de eer om in favorieten te staan nu mag mammie een bericht maken

  • 17 Maart 2009 - 14:26

    Mamma:

    ha die l0nneke je bent nooit te oud om te leren en dat ter ere van jouw verre reis.hoe is het, ben je al ingeburgerd? is je spaanse lerares inderdaad in de 80?baai baaj mama

  • 17 Maart 2009 - 14:28

    Vincent:

    volgens dat ding ben je nog in nederland....

  • 17 Maart 2009 - 17:45

    Jos:

    Hehe je was toch al wagenziek? Net als dat broertje van je? Achja je zal vast niet de eerste zijn die die auto naja je weet wel. Nou kom maar op met dat nieuwe verhaal!

  • 17 Maart 2009 - 18:55

    Oma En Opa:

    je bent toch nog niet ales verleerd ,lazen we in je bericht ,maar ik hoop wel dat het op de terug weg geen last heb van wagenziekte.heb je nog profijt van de spaanse lessen uit amersfoort
    groetjes O&0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 33612

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: