inzamelactie! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu inzamelactie! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

inzamelactie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

02 Maart 2009 | Nederland, Amersfoort

hallo allemaal,

vandaag hebben we op school een inzamelingsactie gehouden, we hebben alle klassen aan het werk gezet en iedereen mocht iets leuks bedenken waarmee ze geld konden ophalen, `s middags was er een sponsor loop voor heel de spw opleiding. al het geld wat we binnen hebben gehaald gaan naar het project in Guatemala!

vanochtend(9 uur) waren we nog heel enthousiast en hadden we er het volste vertrouwen in..maar in de loop van de ochtend werd dit steeds minder(half 11) omdat we geen sponsor brieven binnen kregen, we waren al helemaal gestresst en vroegen ons af wat we nou moesten gaan doen als we veel te weinig geld binnen kregen om het project te gaan doen:S
toen heeft mathilde ons allemaal goede moed ingepraat en dat we daar nog helemaal niet aan moesten gaan denken en moesten wachten tot het einde van de dag als we wisten wat we hadden..dus wij zo braaf als we zijn hebben gewacht tot het einde van de dag...

`s middags was de sponsorloop waarvan we gehoopt hadden dat dit een groot succes zou worden, we hadden van het CIOS een aan jongens uitgenodigd om ons te helpen en we hebben ons kappot geschaamt... sowiso om de tshirt die we aan hadden met de tekst i dont wanna be a popstar:S maar ook omdat er maar een stuk of 6 mensen mee liepen:S
de CIOS mensen waren dus eigenlijk gewoon voor niks gekomen. ze kwamen wel met een mega goed idee, namelijk............een sponsor loop op een basisschool organiseren! wij gaan dus nu proberen om binnen 2 weken nog een sponsorloop te organiseren! we blijven positief he!

aan het eind van de middag toen we al het geld binnen kregen en het begonnen te tellen werden we steeds positiever... we hebben nu ongeveer 500 euro bij elkaar...maar goed dat is een stuk minder dan we hadden gehoopt maar dit is natuurlijk heel mooi meegenomen!
nu hopen dat we ook een sponsorloop bij een basisschool kunnen regelen.

adios!! amigos....

Willy:

Twee de keer mischien scheepsrecht?? Nog 10 nachtjes......Succes

• 05 Maart 2009 - 17:44

Oma -opa:

lonneke we hebben met belangstelling je sponser verslag gelezen . We hopen dat je meer succes zult hebben op de bassisschool.de tijd gaat nu opschieten hé meid spannend

• 10 Maart 2009 - 07:38

Whaaaaa, nog 4 nachtjesss!

• 11 Maart 2009 - 10:21

Willy:

Heb je al de kriebels??Duurt nu echt niet meer lang. En dan het avontuur te gemoed

• 13 Maart 2009 - 11:07

Oma En Opa:

hallo Lonneke
    eindelijk is het dan zo ver, we hopen dat het een heel leerzame en ook een ontspannen avontuur mag worden, en dan ook gezond weer terug komen natuurlijk
    nou lieve schat een stevige pakkert van ons beiden,we houden veel van je ,groetjes

• 13 Maart 2009 - 14:30

Lonneke Schut:

jaa het is bijna zover...maar moet zeggen dat ik nog niet heel zenuwachtig ben,,zal morgen wel komen!

xx

• 13 Maart 2009 - 15:33

Jos:

Gedraag je je morgen? En je moet wel elke dag fotos posten enzo anders worden opa en oma ongerust! (dus zou maar gaan zeuren voor een iphone als je terug bent) Veel plezier alvast nichtje

• 14 Maart 2009 - 13:25

Vincent:

jaah... nu kan ik eindelijk posten want nu kan ik op de wii (waar ik nu op zit te poste) het was net gezellig bij loes en hans we komen net met een enceclopedie naar binnen (1,5 meter in totaal)ga ik verkopen op marktplaats nog veel plezier
    -Aju vincent-