weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

weer een paar dagen verder

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

26 Maart 2009 | Guatemala, Guatemala-stad

holaaa!!!

nou we zijn weer een paar dagen verder en we zijn al een heel stuk opgeschoten met de muur. inmiddels staan alle kinder handen met naam erop en zijn we bezig om de plaatjes in te schilderen.
jammer genoeg zijn er van die leraren die schijnbaar niks goed vinden. hadden we heel veel tijd besteed aan al die namen gaat ze de letters wegkrassen en er blokletters van maken, nu ziet het er dus echt niet meer uit met allemaal rare letters er tussen geplakt. maar goed..we moeten er maar mee leven he!:P

ojaa wat ook erg appart is is dat als je een bus in loopt of over straat loopt je door iedereen word aangestaard, best raar want het is niet zo dat ze nog nooit een buitenlander hebben gezien.
gister ook waren we uitgenodigd om te komen kijken bij het voetballen en kwamen we daar aan werden we door iedereen aangestaart. ik zou toch wel is willen weten wat er nou zo bijzonder aan ons is want ik word er echt helemaal gek van!!

we zijn ook al druk bezig voor plannen voor morgen en het weekend. onderandere hebben we morgen een diploma uitreiking van spaanse les, ik vraag me alleen af of ze ook kijken naar wat je nou echt geleerd hebt:s maar goed we krijgen een diploma en er word een afscheidsetentje voor ons gegeven.
smiddags hebben we ons afscheid op ons schooltje omdat we volgende week ergens anders gaan werken.
dan moeten we dus ook die hele muur afhebben:S
als het goed is zorgt de school van een afscheid dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen.

savonds gaan we uit en gaan we naar een salsa club, dit gaat dus een ontzettende ramp worden want ik en salsa dansen gaat natuurlijk niet gebeuren, tenminste zou niet weten hoe
en dan zaterdag gaan we naar het bananen paradijs ofterwijl een heel lux zwemparadijs waar bananenbomen groeien.
en zondag gaan we kleren kijken..
ik ben ook echt benieuwd of alles straks nog in mn koffer past..maar we zullen zien he!!

xxx

het begind nu pas tot me door te dringen dat we hier nog maar 1 weekje zijn echt veel te kort!!!

  • 26 Maart 2009 - 15:04

    Lotte:

    Haaay Nichtjuh ;) je plannen zien er goed uit! Ik eis nog wel veel foto`s hoor. Ben je inmiddels al een beetje gewend aan het slapen op de niet zo fijne matrasjes als die Nederland kent?
    Groetjess Lotte

  • 26 Maart 2009 - 15:40

    Bea:

    dan trek je toch gewoon alle kleren en de rest over elkaar aan! dan kunnen de souvenirs makkelijk in je koffer haha. zijn de kleren daar net zo hip als jij?beetje jammer van die letters, maar ja...niks aan te doen. ik zou zeggen: zwaaien met die heupen en zwem ze!!! het gaat inderdaad snel geniet er nog maar lekker van!!! xxxxxx mama en groetjes.nl

  • 26 Maart 2009 - 16:34

    Lonneke Schut:

    haha jaa ik ben hier al wel gewend aan de bedjes, ze zijn hier in xela gelukkig niet zo hard als in chiabal. in chiabal knelde je been gewoon af als je op je zij lag. hier valt dat wel mee..

    en ik zal kijken of ik nog eenk eer tijd heb om nieuwe fotos te plaatsen maar ik denk dat het pas in nl gaat lukken...

    xx

  • 26 Maart 2009 - 20:50

    Willy Uit B:

    Kun je nog een spoedcursus salsa dansen krijgen.??
    Heb je nog foto`s gemaakt van jullie muur. Misschien is het nu wel moderne kunst geworden.
    Tijd gaat snel maar zo te lezen geniet je in ieder geval wel. Gr Borculo

  • 27 Maart 2009 - 10:29

    Oma & Opa:

    lonneke jammer dat de tijd zo vlug gaat , maar het is ook een goed teken dat jullie het goed naar de zin hebben. jullie hebben er niets aan gemist dat je daar bent want we weten haast niet hoe de zon er uit ziet,hé hij komt er net even te vooschijn.je moeder had een goed idee ,dus trek maar alle kleren wie je heb over elkaar aan,dan heb je plaats genoeg in je koffer
    groetjes voor allmaal

  • 27 Maart 2009 - 10:43

    Jos:

    Ben benieuwt wat je gaat eten als afscheids diner. Moet je maar hard werken bij de appie dan kan je er zo weer heen! Vermaakje nog en geniet ervan.

  • 27 Maart 2009 - 14:04

    Lonneke Schut:

    hahah ja lekker warm alle kleren over elkaar:S gewoon veel kleren hier laten want mijn broek en shirt zitten onder de verf en mijn vest is kapot..

    spoedcurcus salsa zit er denk ik niet in maar die jongens bij ons in huis gaan mee en die schijnen erg goed te kunnen dansen dus wie weet leer ik nog wel wat...

    xxx

  • 27 Maart 2009 - 17:07

    Berthien:

    hejj Lonneke!

    mooi dat het zo leuk is daar.. tis leuk om al die verhaaltjes van je te lezen! veel plezier nog daar!
    groetjes Berthien

  • 28 Maart 2009 - 15:26

    Whitleyy:

    Heej Lonneke,
    Ik wou een reactie schrijven over dat salsa dansen maar toen bedacht ik me net op tijd dat nog meer mensen dit lezen dus dat doe ik maar niet:P Gewoon lekker met je heupen zwaaien komt het vanzelf goed haha;) Geniet van je laatse week daar! En tot snel!

    Kus Whitley

  • 28 Maart 2009 - 20:21

    MiM:

    Hee meis,
    je lijkt het naar je zin te hebben. Leuk! Allemaal dankzij mijn referentie, hahaha! Ik vind het niet raar dat ze allemaal zo naar je staren. is je dat hier nooit opgevallen? Doen de mensen hier ook. GEINTJE!
    Na je trip maar even ergens een bakje doen om bij te kletsen. ok?
    Liefs MiM

  • 30 Maart 2009 - 16:42

    Vincent:

    Whaaaaa... nog Maar 8 dagen vrij !@!#$rt%^&% O_o

  • 30 Maart 2009 - 19:29

    Marjan:

    Je maakt al heel wat mee lees ik wel. Nog veel plezier !!
    Misschien leer je de salsa nog wel.
    Groetjes,
    Marjan.

  • 31 Maart 2009 - 20:18

    Willy:

    Die Vincent.... ik geloof er niks van! Je zit wel af te tellen maar ondertussen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 33607

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: