mijn afscheid van mijn familietje - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu mijn afscheid van mijn familietje - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

mijn afscheid van mijn familietje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 April 2009 | Guatemala, Guatemala-stad

holaaa!!

ik ben vandaag aangekomen in antigua vanochtend om acht uur moesten we eigenlijk weg dus wij stonden braaf klaar om te vertrekken, kwam het busje om half 9 aan kakken. we hebben de koffers ingeladen en doei gezegd tegen onze familie.
natuurlijk hadden we gister een leuk feestje gepland want we gaan niet weg zonder hun een onvergetelijke avond te bezorgen.

we hadden gister 2 grote lekkere taarten gekocht om na het eten op te eten. toen bedachten we dat we de taarten ook naar binnen moesten krijgen zonder dat onze familie al zag wat we aan het doen waren.
dus agnes is via de deur naar de patio naar binnen gekomen nadat we de hele familie weggelokt hadden naar binnen en toen hebben we snel de taarten in de kamer van melinda gedumpt.
maar alleen taarten is natuurlijk niet leuk dus zijn we naar de supermarkt gegaan en hebben daar een blauwe pinata gekocht met een zak snoepjes!!

toen we terug kwamen van de supermarkt hebben we eerst de pinata weer naar binnengesmokkeld via de zijdeur en toen kwamen we erachter dat onze familie ook taart had gekocht...maar goed wij laten ons niet ontmoedigen want wij hadden kaarsjes!
we hebben toen eerst met veel moeite de kaarsjes aangestoken want ze gingen steeds uit en ze branden heel snel... toen hebben we die naar binnen gebracht met de lichten uit en met zn alle hebben we de kaarsjes uitgeblazen.
toen hebben we iedereen met de ogen dicht naar buiten laten lopen waar onze blauwe vriend voor ons klaar hing!
ze vonden het allemaal heel leuk en zeker voor de kinderen kon het geluk niet op!
we hebben allemaal een paar keer geslagen maar ik vond het echt eng ik had het gevoel dta ik iemand zou raken inplaats van de pinata. toen agnes aan de beurt was sloeg ze gelijk de kop in van dat ding en viel die al half uit elkaar.. toen waren de kinderen aan de beurt en die hebben toen gezorgt dat het snoep eruit kwam. iedereen schoot toen gelijk op het snoep af om zoveel mogelijk te pakken.
hierna zijn we nog naar onze spaanse school gegaan met de hele familie omdat daar een concert werd gegeven door de eigenaar van de school.
had echt nooit achter hem gezocht dat hij zo muzikaal was!

vandaag hebben we dus echt afscheid moeten nemen en ik vond het echt niet leuk! zou zo nog een paar maanden willen blijven maar dat zit er helaas niet in. volgend jaar weer!

vanmiddag toen we in anigua aankwamen mochten we doen wat we wouden dus zijn iris en ik alle sieraden winkeltjes af geweest en ik ben nu een ring en een armbandje rijker!
ook hebben we nog wat souvenirtjes gekocht.

morgen moeten we om een uur of 5 opstaan want om 6 uur gaan we de vulkaan beklimmen(er gaat ook een paard mee voor als ik het niet vol houd om te lopen). het lijkt me echt heel leuk dus ben benieuwd! als het goed is kunnen we ook het lava enzo zien dus daar komen zekers fotos van!!

o en vanavond ga ik misschien nog ff uit maar moet kijken hoe ik eraan toe ben, want ik ben echt heel moe en omdat we morgen zo vroeg op moeten is het misschien niet een heel goed idee om te gaan...maar het is wel leuk en het is onze laatste avond dat het kan.

xxxx en tot het volgende bericht of tot in nederland
adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 33604

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: