knakworstbroodjes(leuk scrabble woord:P)!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu knakworstbroodjes(leuk scrabble woord:P)!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

knakworstbroodjes(leuk scrabble woord:P)!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

26 Februari 2009 | Nederland, Amersfoort

heeeyy,,

hier weer een berichtje!
het is nu nog maar 16 nachtjes en dan vertrekken we dus we zijn allemaal hard bezig om geld in te zamelen. elke maandag en woensdag verkopen we knakworstbroodjes in onze kantine, maandag liep het niet zo heel goed maar gister hebben we heel wat opgehaald. nog niet genoeg natuurlijk maar we hebben nog 4 keer om geld op te halen wat natuurlijk helemaal gaat lukken!

maandag is onze inzameldag en onze sponsorloop, de reacties zijn erg verdeeld, we horen hele enthousiaste dingen over autos wassen en friettenten(wat niet mag want frituurvet is heet en heet is gevaarlijk:S) maar we horen ook reacties dat er niks aan is..maar goed zonder geld kunnen we niks doen dus we hopen maar dat het merendeel positief is!

we beginnen nu allemaal wel heel zenuwachtig te worden het komt nu heel dicht bij en we hebben er allemaal heel veel zin in!
hopelijk dat de inzameldag goed gaat en dat er veel geld op word gehaald!

xx

en ojaa mijn dollars zijn binnen!!:D want tjaa als je pas word gestolen kom je ook niet veel verder:S

• 26 Februari 2009 - 15:14

Melinda:

Jup, laten we het hopen...