foto`s - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu foto`s - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

foto`s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

21 April 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

Ik had gezegd dat ik de fotos na het weekend op mn site zou zetten maar moet zeggen dat ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten was. dus dankzij mijn oplettende ouders hierbij de fotos op www.lon-90.hyves.nl

de fotos van mn stage staan er ook op want dat mocht gewoon.

ik ben nu sinds zondag bij Josan en het bevalt me tot nu toe allemaal goed. ik heb alleen nu al wel het probleem dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik vanavond moet gaan koken enzo:S denk dat ik maar iets met tomaat ga doen want tomaten heb ik nog.

heb van mn kamer echt een super vet uitzicht het enigste probleem is dan ook wel weer dat het hier heel vroeg licht is en ik de zon op mn kamer heb staat dus dat ik heel vroeg wakker word, als ik dan niet hoef te werken enzo. maar goed dan heb ik ook wel wat aan mn dag.

gisteravond weer een aarbeving gehad alleen dit keer niet zo heftig als de vorige keer. snap nu waarom Josan zei dat de vorige zo heftig was want dit was echt niks vergeleken met toen.

naja dat was even heel kort maar moet echt wat aan mn huiswerk gaan doen.

vanavond trouwens mn eerste salsa les!!

xx

• 21 April 2010 - 21:36

Gonneke:

Lieve Lonneke,
    Tomaat Hoe ziet je uitzich eruit?
    Lieve groet Gonny is heel gezond. Daar zit veel kalium in. Dus prima om te eten. Tip voor het ochtendlicht: 2 komkommerschijfjes op je oogleden, theedoek eromheen en alles blijft pikdonker en.... goed voor je ogen. Huiswerk? Waarvan? p[aanse les?

• 21 April 2010 - 21:38

Gonneke:

oeps er zijn zinnen doorelkaar gekomen. Ik bedoel natuurlijk niet dat ik denk dat je een uitzicht op tomatenvelden hebt. Groetjes

• 22 April 2010 - 04:36

Jos Stöver:

Een aardbeving!!??!! Lijkt me erg eng...