Weer terug in NL - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu Weer terug in NL - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

Weer terug in NL

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

07 Juli 2010 | Nederland, Hoogland

Zoals jullie denk ik wel weten ben ik weer terug in NL.

De reis is gelukkig helemaal goed gegaan, geen vliegtuigen gemist of dat soort dingen. alleen mn kaarsjes zijn wel afgepakt! die had ik als soeveniertjes meegenomen en in mijn handbagage gedaan.Gingen ze zo mijn tas onderzoeken (en ik was al bang dat ik per ongeluk mijn zakmes in mijn tas had laten zitten) haalt hij die kaarsjes eruit! Kun je een bom van maken:S
Mogen ze me ook wel even vertellen hoe ik dat dan zou moeten doen want dan word ik toch wel nieuwsgierig.

Maar goed ben wel optijd aangekomen en had ook nog al mijn bagage enzo dus opzich valt het allemaal wel mee.

Ben nu al wel weer redelijk gewend in NL het is wel raar dat iedereen hier NL spreekt, in Guatemala moest ik het mte 3 talen doen en dan hier ineens alleen maar NL. Kom dan ook regelmatig niet helemaal uit mijn woorden:P

Zaterdag begint het echte leven weer, dan kan ik weer beginnen met werken:S

Adios en hopelijk tot mijn volgende reis!


  • 07 Juli 2010 - 12:22

    Gonneke:

    Je mag in het Spaans denken en dromen. Lonneke ik ga niet verder met Spaans. Ik vind het te duur. Voor dat geld kan ik 5 workshops doen in de VU.oa paierscheppen met melkpakken. Dat lijkt me zo leuk.
    Bovendien is er nog geen adoptiekind in beeld uit Bolivia. Ik ga les 1 t/m 6 doornemen. Die heb ik nog niet gedaan.
    Ga jij verder?
    Liefs Gonneke

  • 08 Juli 2010 - 10:50

    Melinda:

    Loenika, niets geleerd van vorig jaar met handbagage? ;P hahaha, maar wel jammer..
    Mooi dat je veilig terug bent. Ik wacht nog steeds op je foto's btw.. Succes met aklimatiseren en Holanda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 33585

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: