afscheid - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

29 Juni 2010 | Guatemala, Antigua

Ja ja ik zit alweer in Antigua dit is officieel mijn laatste dagje in Guatemala. EN IK WIL NOG NIET NAAR HUIS NOG LANGER NIET NOG LANGER NIET!!
maar heb nu helaas niet zoveel keus meer.

Van de week dus afscheid genomen bij de daycare en bij de shelter. Bij de daycare hebben we niet echt iets heel speciaals gedaan want ik heb daar niet zoveel gewerkt, de kinderen en het personeel weten niet eens m`n naam. En ik de namen van het ook niet allemaal.
Ze hebben wel een afscheidsliedje voor me gezongen en daarna kwamen ze me allemaal een knuffel geven. Viel bijna om, 30 kinderen die in een keer allemaal op je af komen stormen:P

Toen de shelter, dit vond ik wel een stuk moeilijker want heb daar elke dag gewerkt en ik vond het daar echt heel leuk. De kinderen en ik hebben echt een band gekregen en dan is het niet niks om zomaar even weg te gaan en niet te weten of je ze ooit nog terug zult zien.
we hebben daar een aantal spelletjes gespeeld en voorgelezen (ik was alleen best ziek deze dag dus we hebben helaas niet echt iets heel speciaals kunnen doen). Ik heb de kinderen wat fotos gegeven die ik in mijn stageperiode daar heb gemaakt van de kinderen, ik heb een taart mee genomen en ik had souveniertjes uit NL meegenomen. Allemaal delfsblauwe klompjes, hier waren ze wel heel blij mee.

De kinderen, vrouwen en adolesenten hadden allemaal een tekening gemaakt of wat geschreven en daar hadden ze een boekje van gemaakt dat was wel heel leuk.
Nog een groepsfoto gemaakt met alle kinderen, zo kan ik ze nooit meer vergeten!

hierna afscheid genomen van mijn gastgezin, huisgenoten, vrienden, salsa school en alles. Ik houd echt niet van afscheid nemen zeg.
Vorig jaar was het een stuk makkelijker want toen wist ik dat ik over een jaar weer terug zou komen en het was natuurlijk maar voor 3 weken dus had ook nog niet zoveel mensen ontmoet.

ik hoop, HASTA LA PRONTO GUATEMALA!

en mijn volgende bericht zal weer uit NL komen.

Morgen om half 5 sochtends naar het vliegveld:S

(fotos ga ik in nl doen)

  • 30 Juni 2010 - 05:09

    Jos Stöver:

    Ik heb het allemaal met plezier gevolgd Lonneke. Goede reis terug en wellicht tot ziens.

    Jos

  • 03 Juli 2010 - 19:44

    Gonneke:

    lieve Lonneke, Welkom thuis!!!
    Ik ben net terug van een week Ardennen, vandaar deze late reactie. Wat heb je het goed gedaan allemaal. Je kunt trots zijn op jezelf.

    Is de hogeschool voor toerisme niet wat voor jou?
    Liefs Gonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 33599

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: