antigua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu antigua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

antigua

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

18 April 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

eerst even over het schminken en het koken. nou het schminken was gelukkig een groot succes ze wouden allemaal als vlinders prinsesjes en dat soort dingen, er waren namelijk alleen meisjes.dit ging goed totdat de lerares zei dat ze maar iets anders moesten doen want anders werd iedereen hetzelfde. toen moest een meisje als leeuw en die wou dat helemaal niet dus die heeft het er naar 5 minuten ofzo gelijk afgehaald in de hoop dat ik nog wat zou schminken maar dit heb ik niet gedaan omdat dit meisje gewend is alles voor elkaar te krijgen. en ik had van te voren gezegd dat ik 1 ding zou schminken omdat er meerdere kinderen waren die wouden.

toen savonds heerlijk hutspot gemaakt en wat was dat lekker zeg!het was veel beter dan ik ooit in nederland gehad heb:P of dat nou komt omdat ik gewoon een super goede kok ben of omdat ik het al zo lang niet meer gegeten heb weet ik ook niet maar dat zullen we nooit weten.
de familie vond het iniedergeval ook lekker en kreeg gelijk al een huwlijksaanzoek van 1 van de jongens die het geproefd hadden. moet ik toch wel een beetje goed hebben gekookt he!

kreeg donderdag avond ook te horen dat de tour antigua, autosafari en playa montericco niet door ging omdat ze geen andere mensen hadden gevonden die mee wouden. maar hans (de vriend van Josan) wou wel regelen dat ik gewoon een nachtje naar antigua kon omdat ik daar heel graag heen wou. dus dat maar gedaan, ik dacht alleen dat het 2,5 uur rijden was maar op de heen weg duurde het 5 uur en op de terug weg 3,5 uur dus dat was wat langer dan gepland.
maar het was wel echt super leuk dus dat scheelt dan weer:P

heb vrijdagavond gesalsaat:P tenminste een poging tot.. heb Toer gezien (een jongen met wie ik op de middelbare school heb gezeten) en hij heeft me wat salsa pasjes geleerd tijdens het uitgaan.
heb een heel leuk kettinkje gekocht en we zijn even naar de markt geweest. en toen alweer terug naar xela.

vandaag al wat dingen oververhuisd naar josan want het is mn laatste dagje, ga zo even naar de supermarkt boodschappen doen en het belangrijkste, pizza halen! want dat heb ik toch gemist hier!!

ow en ik dacht vanochtend uit te kunnen slapen maar nee hoor, werd heerlijk wakker geschud door een aardbeving. ik dacht dat het maar een kleintje was maar het bleek best hevig te zijn. maar gelukkig was mn huis stevig genoeg en is er verder niks kapot.

  • 19 April 2010 - 08:21

    Gonneke:

    Lieve Lonneke, Waar bemoeit die lerares zich mee? Laat die kinderen toch vlinders en prinsesjes zijn!!! Ik zie het helemaal voor me. Enig!!!Goed van je die stamppot. Ik heb dat eens voor Fransen gemaakt en hun eerste vraag was: Waar is het stokbrood?????
    Je hebt het goed daar. Er komt zoveel op je pad. Je doet het goed hoor!!!Fijn om zo'n positieve verhalen te horen.!!! Ja die salsa moet echt uit je heupen komen. Nu naar het volgende adres.
    Warme groet Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 33592

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: