NOOIT MEER! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu NOOIT MEER! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

NOOIT MEER!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 April 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

vandaag voor het eerst in mn leven naar een kerk geweest(als je het paasvuur of kerstvuur niet mee telt). waarom? nou omdat oma gister een paar keer aan me gevraagd had of ik mee boodschappen ging doen of mee naar een vriendin van haar ging maar toen zat ik met mn ouders te praten dus had ik dat niet gedaan. `s avonds vroeg ze of ik vandaag mee wou naar de kerk en ik was wel benieuwd hoe het eraan toe ging enzo. dus ik ja gezegd. wat ik dus niet wist was dat het om half 10 begon en pas om half 2 afgelopen was, en dat is echt veel te lang. bleek dat het een speciale viering was ofzo, waarvoor ben ik met mijn gebrekkige spaans niet achtergekomen, iets met 4 dagen maar meer weet ik ook niet.
heel veel preken en heel veel gehuil, dat hielt de hele viering in. het enigste wat wel ontzettend grappig was, was dat er in een preek gezegd werd dat seks iets was wat door god was uitgevonden en dus mocht en toen hoorde ik achter me een man zeggen: gracias gracias. nou toen had ik het wel ff heel moeilijk om mijn lach in te houden!:P

maar goed volgende week ga ik dus echt niet nog een keer. vind 1 keer 3 uur echt wel goed genoeg, dat maakt alle keren dat ik niet geweest ben en niet meer zal gaan wel weer goed denk ik zo.

adios

  • 05 April 2010 - 09:32

    Mattie:

    haha gracias gracias!!!

  • 05 April 2010 - 09:48

    Lotte:

    Hehe Lonneke ik vond jou nog wel zoon kerkelijk typje ;)

  • 05 April 2010 - 10:29

    Gonneke:

    Lieve Lonneke, Fijn dat je nu Gods zegen op je pad hebt ontvangen en nog wel met Pasen. een betere enige keer had je niet uit kunnen zoeken.
    Regen hier met pasen.Veel krijg je op je pad met het katholieke geloof.Hoe ga je ermee om? Dat van sex en God is door mannen uitgevonden. Sex en liefde hebben niet zoveel met elkaar te maken. Erg jammer dat de paus in zijn Paaszegen wel bedankte fur die bloemen , maar niets van spijt heeft betuigd. Integendeel hij werd toegesproken dat hij zo goed is en allemaal laster over zich heen kreeg. Acccccchhhhos!!!!!
    Ik ga zo met Zoe van 4 naar het theater, een voorstelling van een ontevreden konijntje.
    Liefs Gonneke PS ik ga niet op je vriendensite.
    Hou zo wel van je op een speciale manier. Ik mis je in de auto en naast me in de klas. Veel mooie nieuwe ervaringen wens ik je toe. Bekijk alles met een zonnige bril.

  • 05 April 2010 - 11:01

    Willy:

    Hoi Lonneke
    Dat wordt de volgende keer dus boodschappen doen ipv de kerk?
    Gr Borculo

  • 05 April 2010 - 18:33

    Melin:

    Ahjoh Loenika, haal het positieve uit elke minder leuke ervaring! Disfrute de cada experiencia!
    Beso

  • 07 April 2010 - 05:57

    Bartje:

    Speciale viering, iets met vier dagen whahahahaha
    Wat geweldig ook weer.
    Zou het Pasen wezen:P ?
    x

  • 07 April 2010 - 07:16

    Kees:

    hahaha ik wist het!
    heilige :D nou hoef je de komende dertig jaar in ieder geval niet meer ;)

    have fun daar en ik zie het volgende blog wel weer verschijnen!

    gegroet!

  • 07 April 2010 - 10:05

    Mama:

    Ha die lonneke Jebt het maar druk met skype,wlog,hives en msn. Heb ne alles gehad? Heb je nog wel tijd over voor je stage? Ik ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt! groetjes van mij.

  • 16 April 2010 - 21:05

    Jos Stöver:

    Hahahhahhaaahhh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 33594

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: