live vanuit Panajachel - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu live vanuit Panajachel - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

live vanuit Panajachel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

12 Juni 2010 | Guatemala, Panajachel

Zoals de naam al zegt zit ik in Panajachel.
Dat is bij lago atitlan, een van de grote toeristen plaatsen.
Ik ben namelijk aan mijn trip begonnen van 10 dagen,
eerst naar lago, morgen naar coban, overmorgen semuc shampe (of hoe je het ook schrijft), daarna naar tikal dan naar rio dulce en dan weer terug naar xela.

vandaag ga ik een tour over het meer doen en een paar dorpjes hier bezoeken. zit nu in het eerste dorpje, San Pedro, tot nu toe niet heel veel te doen.

Hierna naar Santiago atitlan en daar ga ik sowiso massimon bezoeken. een rokende god, waar allemaal maya rituelen worden uitgevoerd. ben benieuwd.

hierna ben ik nog een weekje in xela (ongeveer) en dan alweer terug naar huis:S
Kom 1 juli om 8:20 aan.

  • 12 Juni 2010 - 20:18

    Melinnie:

    OOO die rokende god!! Wat vet, die hadden wij in miniatuur versie gezien! Geniet ervan, zolang je nog kan!!!
    Ik heb trouwens een woning in Amersfoort per 1 juli!! :-D Vlakbij de plus/dus de stad! Vet he?! Nou adios have fun! Hasta pronto!

  • 12 Juni 2010 - 20:28

    Gonneke:

    Lieve Lonneke,
    Veel plezier terwijl je die trip maakt. Lijkt me geweldig om die Maya rituelen bij te wonen. Hoor je nog iets over de voorspellingen van de Maya's dat het einde van deze wereld nabij is? Misschien kun je met de rook een gebed omhoog sturen dat deze wereldd mag blijven bestaan en dat de mensen elkaar beter verstaan.
    Hoe is het eigenlijk met je boek vol spelen dat je daar ter plekke zou maken? Heb je het afgerond?
    Warme groet van Gonny


  • 15 Juni 2010 - 19:45

    0ma En Opa:

    lonneke we vinden het fantasties dat je in de gelegen heid bent om zón prachtige reis te kunnen maken. maar we vinden het ook fijn om je hier gezond en wel weer terug te zien lief van oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 33593

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: