Nieuwe avonturen en verre reizen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu Nieuwe avonturen en verre reizen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Lonneke Schut - WaarBenJij.nu

Nieuwe avonturen en verre reizen

Door: Lonneke Schut

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

26 Maart 2015 | Nederland, Amersfoort

Na nog maar een paar maanden terug te zijn in Nederland, kriebelt het alweer om meer van de wereld te zien. Ik ben nu dan ook alweer druk aan het kijken naar waar mijn volgende reis naartoe zou kunnen gaan. Helaas is reizen toch een zeer dure hobby en ben ik dus ook op zoek naar mogelijkheden om low budget te kunnen reizen.

Vanuit deze gedachten doe ik dan ook mee met een fotowedstrijd van Yomads. Als ik deze wedstrijd kan winnen maak ik namelijk kans op een maand reizen waarbij ik mijn hobby (fotograferen) kan oefenen en hiermee verder kan experimenteren.

Graag zou ik jullie dan ook willen vragen om via onderstaande link op mijn foto te stemmen (vergeet de stem niet te activeren anders gaat deze verloren, en dat willen we natuurlijk niet). Met deze stem kunnen jullie mij een stapje dichterbij deze reizen brengen. Waarbij ik natuurlijk weer graag mijn avonturen met jullie wil delen!

http://www.yomads-fotoreporter.nl/?a=200&photoid=LCMHDB

  • 26 Maart 2015 - 16:18

    Andre:

    Gestemd, duim voor je dat je wint:)
    Groet André

  • 27 Maart 2015 - 21:34

    Oma En Opa:

    27 maart 21.30
    wij duimen natuurlijk voor jou lonneke
    groetjes van ons
    oma e n opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 33574

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 08 Maart 2018

Werken en wonen in Saba

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Waar gaat de volgende reis naartoe?

01 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Reis nummero 3, naar Guatemala

20 Maart 2010 - 01 Juli 2010

reis nummer 2, op naar GUATEMALA

14 Maart 2009 - 07 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: